FAQ
Raspunsuri complete la cele mai frecvente intrebari
Suport tehnic EPLAN: Solicitari facute usor!
Prin intermediul portalului pentru clienti „EPLAN Solution Center“ de pe Web si prin telefon.
Ca si un asa-numit tichet. Un tichet este o intrebare la echipa de Suport EPLAN cu un numar de tichet pe care il atribuim solicitarii dumneavoastra.
Daca ne sunati, solicitarea dumneavoastra va fi inregistrata ca si tichet. Dumneavoastra veti primi inapoi un apel telefonic sau un raspuns din portalul nostru pentru clienti “EPLAN Solution Center” in cel mai scurt timp posibil.
Trimiteti solicitarea dumneavoastra prin intermediul portalului web pentru clienti, EPLAN Solution Center. Puteti trimite solicitarile dumneavoastra intr-o maniera mult mai facila utilizand aceasta interfata pentru utilizator simpla si moderna.
Aceasta se datoreaza faptului ca, cele mai importante informatii au fost deja colectate prin intermediul unei masti de intrare. Acest lucru garanteaza ca mesajul dumneavoastra este de inalta calitate si ca pierderea de date la trimiterea solicitarii este mica. Indata ce creati tichetul, veti primi sugestii cu solutii la solicitarea dumneavoastra din Knowledge Center. Nici o alta forma de contact nu ofera aceasta optiune.
Da. Chiar si cantitati mai mari de date vor fi procesate fara probleme daca tichetul a fost deja creat si salvat. Apoi puteti atribui sau incarca direct datele in solicitarea / tichetul dumneavoastra.
Toate setarile efectuate sunt salvate automat pentru proiectele ulterioare. Aceasta inseamna ca va putem oferi un raspuns rapid la intrebarile urgente. In plus, stadiul de procesare al tichetului dumneavoastra poate fi vizualizat in orice moment. Bineinteles, aveti de asemenea acces la toate informatiile din tichetele deja existente.
Intotdeauna: 365 de zile pe an, 24 de ore pe zi.
EPLAN Solution Center: Sfaturi si trucuri practice
Puteti oferi echipei noastre de suport tehnic informatii valoroase cu ajutorul comentariilor pe care le atasati la tichetul dumneavoastra atata timp cat tichetul este procesat.
Puteti incarca date explicative direct in tichetul dumneavoastra. Acestea vor fi apoi disponibile direct echipei EPLAN Helpdesk.
Puteti vizualiza solicitarile pe care le-ati avut in orice moment in EPLAN Solution Center ca, de exemplu, sa verificati stadiul solicitarilor deschise sau sa revedeti intrebarile care au primit deja raspuns. Raspunsurile sunt atasate la tichet ca si comentarii. In acest mod, clientii cu un contract Premium Service pot vedea tichetele care apartin tuturor contactelor din compania lor.
Inchideti tichetul legat de solicitarea dumneavoastra atunci cand s-a gasit o solutie la problema dumneavoastra - de exemplu, in Knowledge Center. Solutia gasita este documentata in EPLAN Solution Center si poate fi gasita mai tarziu in orice moment.
Puteti descarca date specifice tichetului care au fost oferite de catre Suportul tehnic EPLAN in orice moment, chiar daca tichetul a fost deja inchis. Aceasta inseamna ca veti putea intotdeauna sa accesati solutiile, datele si documentele furnizate.
Cand un tichet este inchis nu mai puteti incarca alte date. Un comentariu nou va redeschide cazul, astfel incat incarcarea datelor va fi don nou posibila. Pentru o cerere noua de suport va rugam sa creati un tichet nou sau sa ne contactati prin telefon.